woensdag 28 juni 2017

'Summerbody' dagboek - persoonlijk

Hi There,
Vandaag deel ik met jullie weer eens mijn voedingsdagboek. Een paar weken geleden deelde ik deze al door middel van foto's op mijn instastorie (@fitfoodhealthyvonne), maar nu ga ik het dan echt voor jullie op papier zetten. Ben jij benieuwd hoe mijn eetdagboek eruit ziet als ik werk aan een 'summerbody'.. klik dan snel verder :)
Zoals de meesten van jullie ondertussen wel weten ben ik een typische functionele eter en eet ik dus aan de hand van mijn persoonlijke doelen en macro's, die dus ook geschikt zijn voor mijn lichaamstype. Neem dit als voorbeeld ter inspiratie en niet als een eetschema die jij precies overneemt. Ieder lichaam is namelijk anders en heeft daarom ook andere behoeftes en benodigdheden wat betreft voeding. Mocht je hier hulp bij willen dan kun je altijd mailen :) Ik help je graag! Zelf eet ik namelijk ook niet iedere dag hetzelfde.

Ontbijt:
5 ei eiwitten met een grote berg groenten
*dit kan van alles zijn, maar vaak ga ik voor tomaat, verse spinazie, champignons en komkommer

Post-workout:
40 gr havermout
30 gr eiwitpoeder (op dit moment gebruik ik het merk Womens best, chocolade smaak)
1 el chiazaad
1 tl kaneel

Lunch:
100 gr groenten (broccoli, sperziebonen en pompoen zijn favoriet)
100-120 gr witvis
50 gr avocado

Avondmaaltijd:
150 gr groenten
150 gr zoete aardappel
100 gr witvis of kip

Pre-bedtime:
250 gr kwark
2 rijstwafels met pindakaas

Dit was mijn dagboek! Hopelijk ter inspiratie voor jullie. Laat mij even weten of jullie vaker van dit soort posts zouden willen zien.

Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten