donderdag 1 september 2016

Nieuwe verslaving #post-workout



Ik heb een nieuwe verslaving. Normaal wil je graag van een verslaving af, maar aangezien deze verslaving helemaal niet verkeerd is, wil ik hem graag met jullie delen. Wie lust er nou geen heerlijke chocolade-eiwit drankje na het sporten? Een nieuw recept is het niet, maar ik denk toch dat velen van jullie dit nog niet geprobeerd hebben. Je hebt slechts een paar ingrediënten nodig en het is binnen no-time gemaakt. Hoe je dit doet?
Zorg van tevoren voor ijsklontjes in de vriezer.  Zodra je training erop zit, is het goed je eiwitten weer aan te vullen. Deze post-workout shake, is daarvoor perfect.

Bereiding:
-Schenk 250 ml water in een blender en voeg een grote hand met ijsblokjes toe
-Voeg hierbij één schep (30 gram) vanille eiwit poeder
*Hiervoor kun je eigenlijk iedere smaak gebruiken
-Mix 1 el rauwe cacao poeder met de rest
-Voeg als laatste wat stevia en kaneel toe, en de shake is klaar om gedronken te worden.
Easy toch?!

De ijsblokjes maken het heerlijk fris, en de smaak is verassend romig. Zelf gebruikte ik voor dit recept de vanille eiwit poeder van Fore lifestyle.  Deze vind ik persoonlijk erg lekker en ook nog eens wat dikker/voller dan vele anderen. Proberen waard guys!

Proost!

Liefs, Yvonne

1 opmerking: