vrijdag 27 januari 2017

Eetdagboekje #reversediet

Mijn vorige blog liet wat vragen bij jullie achter over welke producten ik eet, vandaar nu even een kijkje in mijn voedingspatroon. Al ben ik voor mijn trouwe volgers afgelopen jaren niet echt veranderd van producten. Dit zijn producten die voor mij werken en die ik lekker vindt.
Houd dit in je achterhoofd bij het zien van mijn eetdagboekje. Ieder persoon en ieder lichaam is anders. Zie dit schema ook niet als leidraad om na te doen, maar meer als inspiratiebron. Dit is ook de reden waarom ik geen hoeveelheden deel.

Ontbijt
Havermout
Frambozen/blauwe bessen
Ei eiwitten
Verse spinazie

Tussendoor
Eiwit shake
Rijstwafels
Pindakaas

Lunch
Zoete aardappel
Wit vis
Groente

Avondmaaltijd
Zoete aardappel
Kip
Avocado
Groente

Tussendoor
Magere kwark

Dit was mijn dagboekje. Ik wissel vooral af in groentes en daarnaast gebruik ik producten zoals zalm, noten, hüttenkäse, zilvervliesrijst en quinoa ter variatie.


Liefs, Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten