zondag 23 februari 2014

Doelen stellen..

Yeahh reached a new goal!
This Sunday morning training i did 12 reps of 50 kg squats and 4 reps of 60 squats.
Ik ben al een tijdje bezig en probeer steeds nieuwe doelen te stellen voor mezelf. Ik wilde voor mezelf kunnen squatten met een zwaar gewicht. Ik vind het leuk om een uitdaging in me training te hebben. 
Wil je het volhouden om regelmatig te sporten, dan is het belangrijk om bepaalde doelen stellen. Denk daarbij aan wat je wilt bereiken en hoe je daar komt. Wanneer je geen zin hebt is het goed om aan deze doelen te denken. Dit kan je motiveren om verder te gaan en beter je best te doen. Het houd het ook leuk, wanneer je een doel behaald hebt, kan je nieuwe doelen stellen en weet je dat je trots op jezelf mag zijn. Ook zorgt het voor variatie in je training. Het is goed om niet steeds dezelfde oefeningen te doen en steeds zwaarder te trainen. Je wilt namelijk niet dat je lichaam aan je trainingen begint te wennen, want dan ga je stil staan en zie je geen vooruitgang meer.


Ik kan in ieder geval weer even verder trainen om van die 4 herhalingen met 60 kg er ook 12 van te maken, heb er nu al zin in..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten